Stawka – wszystkie poza abonamentowe działania kalkulowane są w kwocie 60zł / godz.
Zgłoszenia – wszystkie zgłoszenia, zmiany, materiały, wyceny są wysyłane tylko i wyłącznie przez ten Panel Klienta – w celu zachowania ciągłości
Status – każde zgłoszenie ma przypisany status wykonywania – obecna lista to: a. “Nowy” – zaraz po utworzeniu zgłoszenia b. “Materiały – potrzeba materiałów lub informacji” – aby zająć się zgłoszeniem, musisz dostarczyć jakieś materiały lub informacje c. “Wycena – w trakcie” – potrzebuję chwilę czasu by wycenić działanie d. “Wycena – do akceptacji” – działanie wycenione i czeka na Twoją akceptację e. “Przetwarzany” – tu następuje właściwa praca i od teraz należy liczyć czas realizacji zlecenia f. “Wstrzymany” – zaniechane działanie – z przyczyn wyjaśnionych w opisie g. “Wykonane – do akceptacji” – w tym momencie potrzebne jest potwierdzenie prawidłowości wykonanych działań h. “Zakończone” – zadanie zostało całkowicie zakończone i. “Zakończone – FV” – zadanie zostało całkowicie zakończone i została dodana FV do Panelu Klienta * po każdej zmianie statusu, na podany przy rejestracji adres email, przychodzi powiadomienie
Priorytet – tworząc nowe zgłoszenie masz możliwość wybrania priorytetu. Od wybranego priorytetu zależy czas wykonania zadania oraz jego cena – im wyższy priorytet tym niższy czas ale wyższa cena. Może się zdarzyć, że nie będę wstanie wykonać zlecenia z wyznaczonym priorytetem (czasem) o czym powiadomię najszybciej jak to możliwe. Dostępne priorytety: a. “Bardzo niski” – 14 dni – 20% stawki b. “Niski” – 7 dni – 10% stawki c. “Standard” – 3 dni +/- 0% d. “Ważne” – 24h + 20% e. “Pilne” – jak najszybciej – mniej niż 12h + 40% stawki f. “Przy okazji” – drobna rzecz, która może być zrobiona przy okazji za darmo g. “Plan na przyszłość” – ku wspólnej pamięci